0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klantenservice

Veel Gestelde Vragen

Het artikel wat ik besteld heb blijkt toch niet de juiste te zijn. Kan ik het nog retourneren?
U kunt alleen producten retour zenden indien het product defect is. Voor meer vragen, kunt u contact met ons opnemen via info@fixittelecom.nl. .

Retourbeleid

  1. Test het te retourneren artikel/onderdeel altijd uit op meerdere telefoons/ tablets,het is mogelijk het toestel of de montage het probleem is.
  2. Retouren accepteren wij alleen indien het om een defect gaat.
  3. Is het artikel werkelijk defect? Stuur het onbeschadigde artikel terug in de originele verpakking. Zorg ervoor dat deze ongebruikt, inclusief folie en zonder krassen/ plakresten, voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, kortom het artikel moet om te ruilen zijn!
  4. Zorg ervoor dat de producten ook weer heel bij ons aankomen, verpak ze dus goed.
  5. Wij ruilen pas nadat het onderdeel terug is, indien je met spoed het onderdeel nog een keer nodig hebt wordt deze nogmaals gefactureerd.
  6. Wordt een retour gehonoreerd dan krijgt u een tegoed (shop te goed).

 

Waarom kan ik niet bestellen of zie ik geen prijzen?

Op dit moment levert Fixit Telecom alleen aan zakelijke klanten. Om van de gunstige voorwaarden gebruik te kunnen maken is het hebben van een geverifieerd account daarom noodzakelijk. Het zogenaamde "Dealer Account" is zeer simpel aan te vragen en onder normale omstandigheden zal uw account binnen 15 minuten geverifieerd worden. Hierna kunt u prijzen bekijken en bestellen bij Fixit Telecom. Heeft u vragen over het aanmaken van een dealer account, of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op! Account aanvragen

 

Leveringsvoorwaarden

  • Al onze artikelen worden geleverd door PostNL. De leveringsdagen zijn:
    • Maandag (Beperkt)
    • Dinsdag
    • Woensdag
    • Donderdag
    • Vrijdag
    • Zaterdag
  • Op al onze bestellingen geldt: voor 17:30 besteld, morgen in huis. Mits het artikel op voorraad is.
  • Bij bestellingen binnen Nederland onder 150,- euro worden standaard verzendkosten gerekend. Bij bestellingen boven dit bedrag is de verzending gratis. Voor bestellingen buiten Nederland is een minimale besteding van 300,- euro nodig voor gratis verzending.

 

Betaalmethoden

Wij bieden u de volgende betaalmethoden aan:
  • iDEAL
  • Maestro
  • MisterCash (Alleen Belgie)
  • MasterCard
  • Visa
  • Rembours
  • OverBoeking
  • Paypal
  • Contante/Pin betaling bij ophalen

 

Veilig Winkelen

Onze website is beveiligd met een SSL verbinding.

Deze verbinding zorgt ervoor dat u altijd veilig en vertrouwd kunt betalen. U kunt deze verbinding herkennen aan het groene slotje in de adresbalk.

 

Openingstijden

  • Maandag
  • 09:00 - 18:00
  • Dinsdag
  • 09:00 - 18:00
  • Woensdag
  • 09:00 - 18:00
  • Donderdag
  • 09:00 - 18:00
  • Vrijdag
  • 09:00 - 18:00
  • Zaterdag
  • Gesloten
  • Zondag
  • Gesloten

Contactinformatie

Fixit Telecom BV
Nieuwenhuizenweg 25
2314XP Leiden
071 - 73 700 07
info@fixittelecom.nl